10 faktaa minusta

1. Mulla on ehkä maailman huonoin ja kuivin huumorintaju. Kysykää keneltä mun ystävältä tahansa (tai poikaystävältä), ne on kyllä samaa mieltä.

2. Oon tajuttoman huono teknologian kanssa ja revin hiuksia päästä, jos tietotekniikka ei toimi. Mulla ei vaan jotenkin mee kyseiset asiat yksiin ja oonkin ihan sormi suussa, jos pitää tehdä ennestään tuntemattomia juttuja koneella :-D Oisitte nähnyt, kun pähkäilin tän uuden koneeni kuvanmuokkauksen kanssa...
3. Mun naamasta ei ehkä uskoisi, mutta mun musiikkimakuun kuuluu todella vahvasti rockmusiikki sekä oikeastaan kaikki, mitä on levytetty ennen 80-luvun loppua. Rakastan esimerkiksi Bullet for my Valentinea sekä Elvistä, mikä yhdistelmä? Oikeastaan kaikki siltä väliltä käy ja uppoaa. Mitään räppiä tai hip hop'ia en ymmärrä niinku millään :-D

4. Rakastan lenkkareita, urheiluvaatteita ja rentoja collegetyyppisiä housuja ja mun arkipukeutuminen muodostuukin suurimmaksi osaksi niistä. Kuitenkin se salille lähtö on niin vaikeeta aina, vaikka vaatemoti olisikin kunnossa...

5. Vaikka mun alkoholin juominen on vähentynyt parin vuoden aikana, on mun lempparijuoma kuitenkin ehdottomasti hyvä ja laadukas punaviini. Valkkaria en ole juonut kuukausiin (kun sain sitä viimeksi ilmaiseksi, hah!) mutta punkku kelpaa ja ihan koska vain.
6. Oon aika arka ja kokematon matkustelija, mutta oon haaveillut jo viikkoja koulujen loppumisesta ja työelämän alkamisesta, jotta voisi alkaa säästämään matkustamiseen. Mun tavoitteena on käydä ainakin kaikilla mantereilla ja mahdollisimman pian :-D lentolippu minne tahansa kelpaisi!

7. Mulla on tällä hetkellä kolme tatuointia ja tatuointikuume kasvaa yhä edelleen. Mulla on vaikka mitä haaveissa seuraavaksi, mutta oon päättänyt pitää vähän taukoa ja säästää rahaa. Onneksi elämässä ehtii vielä ottaa monta lisää!

8. Tiskaaminen on ehkä mun inhokkiasia ikinä. Omaan kämppään muuttamisen jälkeen on oppinut arvostamaan asioita kuten tiskikone ja se, ettei aina tarvitse olla se, kun käy kaupassa ja laittaa ruuan. Olisikin niin helppoa tulla koulusta suoraan valmiiseen ruokapöytään!

9. Mua on ikuisuuksia jo kuumottanut nenälävistys, mutta en tule tuskin koskaan ottamaan sellaista. Syynä se, etten uskalla. Ei sen ottamisen sattumisen vuoksi vaan siksi, että olen miltei satavarma mun ihon ja kehon hylkivän sitä reikää ja vierasta esinettä. Mulla ei ole edes korvareikiä siksi, koska ne eivät vaan pysyneet ottamisen jälkeen :-D Tää vähän harmittaa mua, mutta onneksi en ole niin koruihmisiä, että se haittaisi.

10. Oon aika monelle asialle allerginen, eläimistä siitepölyyn ja niin edelleen, sekä mun ruoka-allergiat on vähän niin kuin yks vitsi kavereiden keskuudessa. Jos kavereilla on jotain ruokaa tarjota, on aina jokin asia, mitä en voi syystä tai toisesta syödä :-D Eniten ihmetystä herättävät allergiat on muun muassa banaani sekä sitrushedelmät. Banaanipannareihin tosin oon koittanut siedättyä, sillä pannulla kuumennettu ruoka ei samalla tavalla jostain syystä aiheuta reaktiota, jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs