Long time no see

Moikka kaikki ihanat! 

Pieni elossa olen -päivitys tähän väliin, sori siitä! Mun alkuvuosi 2016 on ollut yhtä hullunmyllyä ja vapaa-aika on ollut aika kortilla. Koulussa alkaa ensimmäinen jakso lähestyä loppuaan ja lyhyen kolmen viikon jälkeen astelenkin jo ensimmäiseen työharjoitteluuni. Jäiks!

Tiivistettynä kouluduunia on takana aika paljon, kun viimeiseen pariin kuukauteen on ahdettu opiskelua ihan kunnolla ja siihen yhdistettynä ihan työtkin päälle, on meikälikka ollut aika uuvuksissa. Onneksi toi koulunkäynti on osoittautunut tosi kivaksi, porukka on ihan mahtavaa ja alakin tuntuu oikealta, joten eipä tää uurastaminen turhaa ole!
Kuulumisia mulla ei ole oikein muuten ole kertoa, sillä oon niinkin tylsä kuin voi päätellä :-D Jos nenä ei ole kiinni kirjassa tai en ole töissä, niin oon lähinnä rentoutunut Netflixin kanssa. En oikein tiedä onko tää sitä opiskelijan arkea vai vain aikuistumisen tylsyyttä.

Koulun ohella on kuitenkin ollut aika kivoja juttuja myös! Laivaristeilyjä, ulkona käymistä ja niin edelleen. Sekä myös niitä vähemmän kivoja, kuten hiihtoloman kestänyt kuume ja vähän hukkaan heitetty loma (terkuin edelleen katkera). Ensi viikolla vietetään poikaystävän kanssa vuosipäivää ja kohta koittaa pieni pääsiäislomakin. Kuitenkin kaikkista kivoin uusin juttu (lue: materialistisin) löytyy näistä kuvista...
...Nimittäin meikän uusin silmäterä! Läppärin hankintaa ollaan harkittu jo kuukausikaupalla, miltei viime keväästä. Ai että, kun tuntui hyvältä käydä vihdoin ostamassa uusi kullannuppu kotiin asti! Reilu viikko ollaankin tutustuttu tähän uutukaiseen ja oonkin hetken ehtinyt miettiä, miten oon ennen pärjännyt ilman läppäriä. Niin kouluprojektit kuin Netflix sujuu tästä niin paljon mukavammin, joten tyytyväisyys onkin aika 5/5.
Oon aika vannoutunut Applen käyttäjä (vaikka tuo toinen puolisko lähinnä pudistelee kyseiselle asialle vain turhautuneena päätään.. :D) enkä varmaan muuksi muutu. Onhan nää kalliita, mutta myös mun kokemuksien mukaan laadukkaimpia ja helpoimpia tietokoneita ikinä. Ja just sopiva mun käyttötarpeisiin.

Koneessa on vaan yksi miinus ja se on kuvanmuokkausohjelma - tässä ei nimittäin sellaista oikeastaan ole. Pari turhautunutta hetkeä ehdinkin jo viettää kuvien kanssa :-D Olen pari ohjelmaa ehtinytkin jo ladata, ilman mitään maatajärisyttäviä löytyjä. Vinkkejä siis hyvistä kuvanmuokkausohjelmista ottaisin mielelläni vastaan :-)

Toivottavasti tää mun bloggaillu pääsisi taas jaloilleen vähän paremmin näin kevään piristäessä ja valaistessa :-) Kivaa, jos jaksatte vielä täällä hillua!
Ihanaa sunnuntaita kaikille ja pus 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs