Uutta kevätkaduille

Edellisestä tennariostoksesta on kulunut jo vuoden päivät ja näin maaliskuun saapuessa tällainen tennari-ihminen kuin minä, alkoi jo syyhytä kenkäostoksille! Oon jo hetken kerennyt haaveilla klassisista valkoisista lenkkareista  - mistäs muustakaan, kuin Adidaksista! Vaikka olenkin vuosia jo vannoutunut Conversien käyttäjä, alkoi vaihtelu houkuttaa tuttujen turvallisien sijaan. Olin aluksi tosi skeptinen superstarien tullessa pinnalle takaisin, sillä mielikuvat ala-asteelta oli aika vahvat. No, klassisiin mustavalkoisiin supereihin en päätynyt, mutta Adidakset kyllä tuli ostoskoriin klikattua!

Mitkäs muutkaan, kuin Adidaksen Stan Smithit! 
Kokovalkoinen tennari voi olla aika epäkäytännöllinen, mitä en tullut kenkiä valikoidessani mieleen. Noihan menee hetkessä kuraisiksi? Oonkin koittanut malttaa olla pitämättä näitä jalassa, vaikka kevät onkin alkanut jo pilkistää ja takana on jo pari kuivaa aurinkoista päivää. Sain vasta vähän aikaa sitten aikaiseksi ostaa nahkasuojan kenkiä varten ja nyt on kengät suihkutettu. Oon vähän huonohko kenkähuollon suhteen, mutta vähän kalliimpien yksilöiden takia piti vähän ottaa selvää, ettei heti ole valkoiset kengät harmaina :-D Nahkaisia kenkiä kun ei voi laittaa pesukoneeseen, toisin kuin kankaiset Converset.
 kengät Zalandolta

On ne vaan niin pirun nätit! Nyt toi takatalvi sais häipyä ja vikkelään, jotta saan mun uudet bebet jalkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs